
well, agak menarek utk menghilangkan bosan...these are some pics mase maen tadi..huhuhu...
nxbgvijfb fdojdbn dhjjbd649864v uhgji gerugadj hlbhgoh ghuh shgsgh g gfi ig jabgf hgad gj


lembu B

lembu C

lembu yang degil tersebut....

p/s : hmmmm...daging lembu memang sedap di makan..huhuhuhuu...
bile xdapat sesuatu yang kita nak....kite mula menyumpah seranah pada sesuatu..atau mungkin seseorang......mencari ape2 je alasan utk tidak menyalahkan diri sendiri...ape2 je yang boleh atau mampu kita fikirkan utk menjadi medium melampiaskan rase ketidakpuasan hati.... namun, sebenarnye kite lupa untuk melihat dalam diri sendiri kekhilafan yang kite lakukan...amarah membutakan mata dan hati utk menilai kebenaran.....sampai kita langsung tak nampak kesalahan sendiri....nak melegakan hati dan lari dari berfikir dan mengaku kesalahan sendiri.... hmmm...lazim seorang manusia lupa dan alpa bile dalam amarah....namun jarang pula manusia akan berfikir semula utk memperbetulkan situasi....mungkin ada usaha, tetapi caranye tak kene...mengapa??? memang agaknya telah jadi resmi manusia, utk hanya menghargai sesuatu bile telah kehilangan....dan hanya menginsafi sesuatu perlakuan dan perbuatan hanya selepas terlepas sesuatu dari genggaman....walhal, sebelum itu banyak ruang dan peluang utk memperbaiki situasi..ntah laaa.....kadang2 peluang hanya datang sekali...bile terlepas sekali, tidak akan pula muncul yang kedua..ketiga..seterusnya.....hmmmm.... dalam khilaf, pasti ada peluang tersembunyi bagi memprbaiki kelamahan diri....atas manusia itu sendiri samada mahu terus hanyut dalam aliran khilaf yang mengila..meranap hati dan sanubari....atau mencari alternatif sampingan, melawan arus khilaf dengan pemikiran dan keinsafan...sebagai seorang insan kerdil dalam mengharungi sekian banyak cabaran duniawi ini.... hmmmmmmmmmmmmmm................... |
i just woke up..hehehe..it's already 11.42 on my clock now....hmmm...actually, da bangun awal....nadia soh anta pergi sekolah at around 7.00 tadi...aiyoooo...kacau abelong tidor laaaa ...hehehehe....then, xde ape nak buat...tido laa semula..hahaha....ntah ape2...aku membina badan dengan nampaknye cutie nie dgan aktiviti paling berfaedah di atas planet bumi ini....hehehe.... hmmm...sekarang, perasaan malas sgt menebal dalam diri ini....malas nak mandi..malas nak pegi breakfast (da tgh hari pown breakfast lagi ke??)....macam2 laaa...adoiiiii......padohh aok nie.....huhuhu.... thinking to go back to IIUM...prgi research centre amek kit utk survey nanti...hahaha....well, at least ade gok perkara yg bleh aku lakukan mase cutie nie....dapat laaa pitih sket nak support kehidupan..hehehe....kan?kan?kan?kan???? hmmm....selebihnya, sekurang-kurangnya utk waktu sekarang, aku berperasaan sgt bosan...huhuhu...nak sambung tidur..tapi x manis laa kalo jejaka melayu tido sampai petang kan??...cheewaaahhhh,....hehehe..... |
| i asked aiman azmi what should i put in my blog..and he said i should consider to put about myself....uhmm...it's like a diary laa then kan?kan?kan? but macam da selaloo org buat je demikian..hehehe..kononya aku nak kelainan laa nie...hmmmm....layan je laaa.....same tak semestinya serupa kan?kan?kan? hmmm...tadi hajar aisyah told me that guys don't do blog as much as the girls did...hehehe..ntahlaaa...berkemungkinan lelaki kurang berminat kowt...but once there is, berkualiti beb..hehehe...(ye ke??)...sekali lagi...layan je laaa....huhu.. mohamadakhmalbinmohamedsupian |
|
![]() |
.....tiade kata yg mampu diungkap walau banyak perkara yg ingin dibicara.....
| hehehe... kerana aku rase tabiat memblog nie sudah menjadi satu trend kepada remaja di malaysia dalam usaha murni mereka utk menangani masalah bosan...maka aku telah mengambil keputusan drastik utk turut join jadi seorang blogger..hehehe... aku sememangnye tak taw ape yang patot aku letakkan dalam page nie.... so..layan je laa for now....enjoy reading.....hehehehe.... |