Tuesday, November 11, 2008

dunia...oh..dunia......

lepak kat cc lagi malam nie...rase tak da ape nak buat kat rumah...hmmm...lepak kat cc madsudnye, secara tidak langsung...duit melayang...adoiiii...bile laa rumah aku nak pasang internet nie......hmmmm....



sekaran nie...macam2 isu ade dalam dunie nie...rase pening plop nak fikirkan masalah2 duniawi nie..(sape soh ko fikir???)...paling memeningkan kepala adalah harga barang makin nek...kalo berterusan macam nie...macam mane laa nak survive...hmmm..aku nak kawen..bile harga barang nek..mesti sara hidup makin tinggi..bile duet yang ade cukup2 (cukup ke??)

utk support diri sendiri je..guane nak support family nanti....????



nak kawen sekarang bukan murah...mahal gile...aiyooo...kawen pown susah..nanti bile da ade anak...susu kene beli..da laa isu melamin makin menjadi2..i dont want my kids, or any kids to suffer sebab susu....hmmmm.....







sebagai orang malaysia sejati, perut nie asyik mintak nasi je....memang daa trademark malaysian utk makan nasi...nasi adalah nadi kehidupan..hehehe...tapi sekarang harga beras pown mahal...beras kurang lagi satu hal...guane nak makan nasi??



rumah.....tanah...pown makin mahal sekarang nie....ish2....kehidupan mendatang mungkin tak sesenang yang diharapkan.....risau btol aku if aku xdapat memiliki rumah sendiri utk sekurang2nye berteduh dari panas hujan...utk jadi tmpat rehat.....xkan nak tido kat ofis je kowt nanti?? bukan ofis bapak aku..hehehe....



macam2 laaa lagi.....ntah laaa.....harap2 masih ade harapan utk meneruskan hidup dengan selesa di bumi malaysia yang kita cintai ini.....insya-allah.....






No comments: