Friday, November 14, 2008

perjalanan....yang jaoh..

perkara nie da berlalu semalam..hehehe..dengan penoh rase redha..utk kali pertama dalam hidop aku..aku balek kampung nek motoer..hehehe...

before memulakan perjalanan..lepak dengan azfar kat TTDI jaya...makan nasi lemak...aku mencari kotak utk aisyah...tapi bile da dapat..die tak nak plop..huhuhu...xpe laa....jadi laa kotak tur hiasan kat bilek aku...wakakaka....

memulakan perjalanan dari rumah pada jam 11.30 pagi..(agak lewat da tue...)...dan terus ke hadapan tanpa menoleh kebelakang lagi..hehehe...

perjalanan yang aku ingat jaoh sangat tue rupenye hanye mengambil mase selama tak sampai 5 jam pown....hehehe..tue pown bleh lepak2 lagi kat petronas bentong and RnR temerloh...

tengah2 sedapppp melayan angin..tibe2 perot rase sakit..huuhuhuhu...terpakse laa buat perbehentian kecemasan..cari toilet....tue yang stop kat petronas bentong....sampai temerloh...stop sebab rase ngantok...tapi bile da berhenti, ilang plop ngantok tue..huuhuhu....lalu aku meneruskan perjalanan lagi......

melihat pemandangan pada sudut yang berbeza..cheewwaaahhh..(biase nek kereta dgn family..)...seronok laa jugop..rase angin..jalan kosong..bleh bawe motor laju2....vrrroooommmm...hehehehe...

sampai je rumah..kire2 pada jam 4.30 ptg...tros pengsan tanpa sedar sampai maghrib..hehehe...naseb bek aku musafir..bleh jamak je...after isyak..makan..then tido semule...what a life..huhu.....

No comments: