Sunday, November 9, 2008

sELEpAs ExAm....DiKaLA cUtiey Sem Baru beRmULa...








my exam period is off already....huhuhu...

after kire2 4 bulan blaja macam org gile (err..gile ke???..hehehe), akhirnya tiba laa mase utk melepakkan minda tanpa perlu memikirkan ttg study...well, at least bleh laa lepak for a month....



ingat2 balik.....rase macam sejejap je mase berlalu.....tup..tup..da abes satu sem aku kat IIUM...rase macam baru je dua hari lepas aku register....hmmm...mase...cepatnye berlalu....aku harap sangat aku tidak mempersiakan mase2 aku yg telah berlalu tue....semoga kenangan dapat jadi pengajaran utk mematangkan fikiran....menjadi insan yg lebih baik....cheeewaaahhhh....



hehehe....well...ape2 pown..life kene terossssss maju kehadapan....

yeahhh...majulah sukan utk negara.....(da start mengarot nampaknye....).....huhuhu...



hmmmmm........layan je laaaa.....





.....tiade kata yg mampu diungkap walau banyak perkara yg ingin dibicara.....

1 comment:

Anonymous said...

kubiey!!profile kau poyo thp cipan dowh..nyampess....=p