Tuesday, November 11, 2008

hari nie..

aku bangun lambat lagi hari nie..hahaha...dan kali nie...aku bangkit dari tidur pada jam 11.51...tue pown...sekali lagi keran nadia menganggu tidur aku..hehehe...beliaw mmg suke kaco abelong tido..hehehe......then..mandi...antar nadia pergi sekolah...huhuhu...

sekarang nie...lepak kat cc in rahman putra...layan laaa...da xde broadband kan...ish2...anyway..thanks to aisyah for borrowing me her broadband sampai 3 hari..hehehe...overdue tue kowt...hehehhe..thanks a lot taw?taw?taw?huhuhu....

hari nie bertarikh 11november2008...pada tarikh yang sama dalam tahun 2008, adalah tarikh yang ditetapkan oleh Kementerian Pelajaran Malaysia untuk diadakan SPM..hahaha.....
dengan itu, bermakna kedua2 orang adek aku yang hensem da n smart (cissss....aku lebih best dari mereka..huhu..) akan menduduki exam mereka hari nie...

muhammad ehsan will be sitting for his SPM in MRSM gemencheh, N9 and mohd saiful fareeq will be in Sekolah Menengah Teknik Selangor....hehehe...ganbate godasai (betol ke nie??...ahhhh..persetankan....) ....kamu berdua buat laa btol2..kua kan sume ilmu yang ade..nie da last for ur school days..pas nie da xpayah pakai uniform daa..hhehehe...dapat result lagi power dari abelong pown takpe....hehehe...abelong tak jeles pown....ishhh2....

akhir kata, selamat berjuang....ngaHAHAHAHA.....

No comments: