Monday, November 17, 2008

kg.paloh hinai to ladang tabung haji kota bahagia...

sebaek saje bangun pagi tadi..(bangun ke??aku tak tido pown malam tadi..huhuhu..)..aku teros bersiap for kota bahagia, muadzam shah..huhuhuhu...perjalanan yang aku ingat mengambil mase kurang dari sejam tue rupe2nyer jaoh gile...macam half way to kl da rasenye..fuhhh...penat nak mampos..huhuhuuhuhu...namun demikian..atas rase tggjwb yang mendalam..aku ttp meneryuskan perjalanan tersebut...dan akhirnya..sampai juge ke sestinasi yang ditujui..

the first thing bile sampai kota bahagia was to find the pejabat ladang and to see the pengurus...luckily, orang office melayan kedatangan dengan bek..mereka bagitaw rumah2 kat mane dan turut memberi galakan moral..cheewaaahhh,....huhuhu..

mule2 ingatkan semua akan berjaklan lancar..tapi..payah gok men dgn ladang nie...jalan berbelit...nak cari sebuah rumah tue macam mencari permata di celahan kaca..hehehehe....tapi alhamdulillah..berjaye jugop menghabiskan satu bliock hari nie...dapat da rm160..insya-allah..huhuhu...

ucapan ribuan terima kasih kpada orang office ladang tabung haji kota bahagia dan penduduk yang telah memberikan kerjasama yang sangat extravaganza kepada aku..hehjehe..jasamu dikenang dalam doaku...huhuhuhu....

No comments: