Friday, November 14, 2008

hgioehrghrehk SMKSP sayang kjhs ugiru.............

setelah sekian lama asyik bangun lambat je..hari nie aku bangun awal....wooohoooo...berniat nak pergi pekan hari nie...nak pergi sekolah..huhuhu...

lepas sarapan dgn tok teh..gerak pergi pekan...sonok woo nek motor..hhehehe...layan je pemandangan dan bau2an sepanjang perjalanan..hehehehe...

destinasi aku...SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SERI PEKAN...hehehe..da lame tak melawat sekolah...nampak serupa macam kali terakhir aku datang..xbanyak yang berubah...cume da banyak muke yang aku tak kenal..dam merka pown tak mengenali aku...

mase nie laa..teringat macam2...zaman sekolah memang best gile...bile da tinggal..rase nak balik semula...hmmm..menyesal pown tak gune..life can't be rewinded..but to be forwaded...huhuhu....layan je laaa...

antara cerite lame yang teribaw oleh memori adalah.....pengalaman ponteng kelas...hehehe....semua class kategori bosan akan diponteng tanpa rase belas kasihan..antara yang sering menjadi mangsa adalah class fizik, kimia, dan addmath..tidak terkecuali ..class BM cikgu adon..hehehe....

seterusnya..pengalaman melawan kate2 guru yang berkaliber..dan sekali lagi...mangsa utama adalah cikgu adon..hehehe....beliaw terlalu istimewa sebagai seorang guru bahasa melayu yang best....namun demikian, kerana terlalu mengikut kata hati, selalu plop laa kau menidakkan kate2 die...(kesian kat die..dapat student mcam aku..)....ape2 hal pown..beliaw adalah antara cikgu paling best..hehehe......

dam sesmestinya...kisah cinta zaman pesekolahan turut menjadi antara agenda ynag terbit dalam imbawan memori ini...hehehe..................................................sape yang tak bercinta mase sekolah woi?????

hmm...aku da besar sekarang..yeyeaahhhh.......selamat tinggal kenangan...cheewaaahhh...

3 comments:

noidentity said...

tipu ahhh! aku xde pun kisah cinta zaman sekolah..ahahahhaa..sebab aku skolah pmpuan suma kot. ;p

kubieys said...

hehehe...sekolah sejenis pown bleh bercinta kowt....saye bawakan contoh..pelajar MCKK benama wan yu (bukan nama sebenar)..becinta pada zaman sekolahnye..haaa???hehehehe....

noidentity said...

ceit..ape la..