Wednesday, November 12, 2008

hari nie..lagi.....

sekali lagi...bangun lewat hari nie...namun kali nie..samgat lewat...when i took a glance at my phone mase bangun tadi, da pukul 12.51pm..hehehe...uhmm..hari nadia tak kaco abelong tido...cisss....beliaw ponteng sekolah..hehehe...mentang2 da last week..da abes final dan da tak belajar..slumber die je ponteng..huuhuuuu....

adek aku yang berdua tue..tak taw laa ape cerita...hope they done well..try gak contact abengah semalam..tapi tak angkat phone..huhuhu...busy study laa tue kowt...huhuhu....angah plop..dengar die cakap okey laaa...hmmm...xpe laaa....buat je laaa btol2...hehehe...

semalam men futsol..bes gilo..sampai pkol 4pg....tapi penat nak mampos..da lama tak bersukan..hehehe....aku makin gemok woo...xnak...xnak...ish2... akibat da lama xbersukan, bile sekali buat balik, ambek kau, rase nak terjabut ventrikal kanan kat jantung nie....aiyooo...kene laa work hard build balik stamina yang telah hilang entak ke mane.....next sem nak men MASUM dowh.....harap2 tercapai laa impian aku menjejak pentas kerugbian MASUM tue..hehehe....

hmmm...da lame gok rasenye tak men rugbi...ade laa dekat sebulan...lepas men friendly dengan MARA banting hari tue..aku da start malas turun padang..pastu exam lagi..banyak sangat halangannye...last2, aku gok yang merana..hehehe....xpe.xpe..next sem aku akan turun padang hari2..sebelom main round padang dulu, panaskan badan baikkkk punye....hehehe...(rindu plop kat coco and mr.o'od)..hehehe...

hmmmm...akhir kata...majulah ragbi utk malaysia...one cheer to MUSTANG.......MUSTANG...huhu....

No comments: